רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול מופקדת על ניהול מרשם האוכלוסין, על עובדים זרים ואחראית על הנושאים הבאים:
הסדרת המעמד האישי, הפורמאלי והחוקי של תושבי ישראל, בהתאם למדיניות הממשלה, בנושאי מרשם.
מתן שירותי תיעוד ורישום, קיום מעקב שוטף אחר תנועות ושינויים: לידות, פטירות, שינוי מען, שמות, תיקון פרטי רישום, ניפוק תעודות זהות, דרכונים, תמציות רישום, כניסה לישראל ויציאה ממנה.
יישום ההסכמים עם הרשות הפלסטינית בנוגע לרישום אוכלוסין ותעודות.
מתן אשרות שהיה לזרים, ואכיפת החוק בדבר שיהיה בלתי חוקים מול גורמים ומשרדים אחרים.
ניהול מאגרי הנתונים של קבצי "מרשם אוכלוסין", "דרכונים" ו"ביקורת גבולות" המהווים מקור מידע עיקרי על האוכלוסייה. הקבצים משמשים את הלשכות האזוריות של הרשות וכן שירותי מידע על האוכלוסייה לגורמים ממלכתיים שונים. מאגר זה מהווה תשתית פוטנציאל המצביעים לרשויות/לכנסת – פנקס בוחרים.
פיקוח מקצועי על עבודות הבקרה בתחנות הגבול בכניסה לישראל, על העבודה הקונסולארית בנציגויות ישראל בחו"ל ועל עבודת שליחי העלייה בחו"ל.
טיפול בכל הקשור לרישום, רישוי ואכיפה בנושאי עובדים זרים ועובדים פלסטינאיים.
תיאור התפקיד
רשות האוכלוסין וההגירה מטפלת בכל מה שקשור לקליטה וקבלת עובדים זרים במדינת ישראל
החל בקבלת אישור העסקה ועד לתלושי השכר שהם מקבלים.
בנות השירות מסייעות בעבודה משרדית: טלפונים, קבלת קהל, עבודה עם מסמכים וכו
דרישות התפקיד
ידע בסיסי במחשב
סבלנות לקהל הפונים
ראש גדול
הרבה מוטיבציה
דברי איתנו:) אנו בשילה נלווה אותך אישית בכל שלב מתהליך המיונים לאורך כל שנת השירות!